ΤΕΤΑΡΤΗ 1-11-2017
Να μειώσουν τον χρόνο ταξιδιού Αθήνας – Θεσσαλονίκης στις
4,5 ώρες από τις αρχές του 2018 θέλουν οι Ιταλοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Για
αυτό τον λόγο σχεδιάζουν να φέρουν από την Ιταλία αμαξοστοιχίες τύπου Frecciabianca (ή Λευκό Βέλος στα Ελληνικά) που πιάνουν
μέγιστη ταχύτητα 250 χιλιομέτρων την ώρα.
Για να γίνει αυτό θα πρέπει να ολοκληρωθεί η
ηλεκτροδοτούμενη σύνδεση Αθήνα-Λιανοκλάδι, η οποία βάσει του ισχύοντος
χρονοδιαγράμματος θα παραδοθεί μέσα στον Νοέμβριο. Από κει και πέρα η Trenitalia
θα μεταφέρει στη χώρα μας κάποιες αμαξοστοιχίες Frecciabianca.
Τα συγκεκριμένα μοντέλα είναι τα πιο παλιά της ομάδας
αμαξοστοιχιών υψηλών ταχυτήτων «Le Frecce» το οποίο σημαίνει «Τα Βέλη», αντικατασταθηκαν απο
τα eurostar italia HD .
Υπάρχει το Frecciarossa («Κόκκινο Βέλος») που πιάνει
ταχύτητες έως και 300 χιλιόμετρα την ώρα, το Freciargento («Ασημένιο Βέλος»)
που φθάνει και τα 250 χιλιόμετρα την ώρα και το Frecciabianca που
πιάνει σε ορισμένες περιπτώσεις και τα 250 χιλιόμετρα την ώρα.
Τα
τραίνα Frecciabianca έχουν δύο κατηγορίες θέσεων (Α’ και Β’) και
διαθέτουν βαγόνι με μπαρ.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι Ιταλοί θέλουν να ξεκινήσουν τα
δρομολόγια των 4,5 ωρών τον Φεβρουάριο του 2018 με το Frecciabianca να πραγματοποιεί ένα δρομολόγιο μπρος-πίσω κάθε ημέρα. Στην
Ιταλία τα τραίνα Frecciabianca πραγματοποιούν μεταξύ άλλων τα
δρομολόγια: Ρώμη –
Γένοβα, Μιλάνο-Βενετία, Μιλάνο – Μπάρι και Μιλάνο –Τριέστι.
Τα τρένα
υψηλής ταχύτητας , που διαχειρίζεται η Trenitalia, φτάνουν ταχύτητες 250 μίλια την
ώρα (400χλμ. / Ώρα) και προσφέρουν μέγιστη άνεση, καθιστώντας τα
ταξίδια μεταξύ των ιταλικών και τωρα ελληνικων πόλεων όσο πιο ομαλά
και όσο το δυνατόν πιο σύντομα !
Ποια είναι η Ferrovie
H FS Group είναι ο τρίτος μεγαλύτερος σιδηροδρομικός όμιλος
στην Ευρώπη μετά τους γερμανικούς (Deutsche Bahn) και γαλλικούς σιδηροδρόμους (SCNF). Απασχολεί 69.000 εργαζομένους,
διακινεί
καθημερινά 8.000 τρένα, κάθε χρόνο μετακινούνται με αυτήν
600 εκατ.επιβάτες και 50 εκατ. τόνοι εμπορευμάτων.
Το σιδηροδρομικό
της δίκτυο είναι 16.700 χιλιόμετρα δικτύου, εκ των οποίων τα 1.000 χλμ.
αφορούν
αποκλειστικά τρένα υψηλών ταχυτήτων.
Το 2016 ο ιταλικός
όμιλος είχε έσοδα 8,9 δισ. ευρώ και καθαρά κέρδη 770 εκατ. ευρώ και
στόχος του
είναι η διάθεση του 30% των μετοχών του στο χρηματιστήριο,
ένας επιπλέον λόγος για το επιθετικό σχέδιο επέκτασης που
υλοποιεί τόσο στην Ιταλία όσο και στο εξωτερικό.
ΠΗΓΗ - ACP Rail
blog +
ΤΑ ΝΕΑ gr.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου